عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 14 آذر 1394
بازدید : 2085
نویسنده : .::چشم انتظار::.

درمحضر حجت الاسلام عالی:

یکی از شاگردان شیخ انصاری،تعریف میکرد:

درعالم خواب،دیدم مرا وارد باغی بسیار بزرگ وزیبا کردند،گفتم:"این مکان متعلق به کیست ؟"گفتند:"این مکان متعلق به شماست اگر تا اخر عمر همینطور پاک و متدین زندگی کنی"

سپس مرا وارد باغی بسیار بزرگتر و زیباتر از باغ قبلی نمودند،که باغ خودم در مقابل آن مانند باغچه ای بیش نبود،گفتم:"اینجا از آن چه کسی است؟"گفتند:"شیخ انصاری"

و دوباره مرا به باغی بردند بسیار بزرگتر و زیباتراز باغ شیخ انصاری ،پرسیدم:"اینجا چه؟"

گفتند:"فاضل دربندی"

من همانجا شروع به اعتراض کردم و گفتم:"مکان شیخ انصاری ،خب حقش بوده.اما چرا مکان فاضل دربندی که از نظر تقوا از شیخ کمتراست،باید بهتر باشد؟"گفتند:"این که مال خودش نبوده ،امام حسین به او داده است."

         دریکی از شبها که درمنزل فاضل دربندی بودم ،چون دیرهنگام بود تصمیم گرفتم که شب را همانجا بمانم،واز سرکنجکاوی ،شب بیدارماندم تا ببینم او چه میکند؟

نزدیک سحر ،دیدم از جایش بلند شد و گفت:"السلام علیک یا اباعبدالله ورحمه الله وبرکاته"

وشروع کرد به گریه کردن،گویی که انگار از خود بی خود شده بودو با همان گریه رفت وضو گرفت و شروع به نماز خواندن کردو چنان با گریه نماز میخواند که وصف نشدنی بود.

همانجا متوجه شدم که چرا او صاحب آن باغ بزرگ شده بود......

 

به کانال ما بپیوندید hamsafar1394@





:: موضوعات مرتبط: ائمه , مطالب آموزنده , ,
:: برچسب‌ها: سلام بر حسین , شیخ انصاری , فاضل دربندی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








✿ مقام معظم رهبری: اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم،رییس فضای مجازی کشور میشدم! رایانه ها و فضای مجازی و سایبری که الان در اختیار شماست، اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید ،میتوانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که شما را نمیشناسند ،برسانید! این فرصت فوق العاده ای است؛ مبادا این فرصت را ضایع کنید ! اگر ضایع شد خداوند متعال از من و شما روز قیامت سوال خواهد کرد! 1391/7/20 ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ مشکل کارهای ما اینه که برای رضای همه کار میکنیم،جز خدا"شهیدابراهیم هادی" ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ شهادت تیر و ترکش نیست؛آنروز که خدا را باهمه چیز و در همه جا دیدیم و نشان دادیم،شــــــهـــیــــد شده ایم ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ در زمین عشـــقـــی نیست که زمینت نزند،آســمــــان را دریاب ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ تنها و تنها خــــــداست که می ماند

:: همسفر ::

پرواز تا خدا

پرواز تا خدا

کمک به سازمان خيريه محک

چاپاربلاگ

˜ãíä ãÈÇÑÒå ÈÇ ÇåÇäÊ ˜ääϐÇä Èå ÇãÇã Úáí ÇáäÞí Ú

اسلام زیباست

یاوران حضرت مهدی عج