عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 22 مهر 1394
بازدید : 2244
نویسنده : .::چشم انتظار::.

 

آیت الله سید محمد شیرازی برادر کوچک تری داشت به نام آیت الله سید صادق شیرازی که در این عرصه از برادر بزرگ تر جلو زد و حتی بلند تر از او ساز مخالفت با نظام و انقلاب ایران را کوک کرد و علنا شروع به بدگویی در مورد نظام اسلامی در داخل و خارج کشور نمود.

تشیعی که از لندن و آمریکا تبلیغ شود به درد شیعه نمی خورد … ( امام خامنه ای )
حتما جمله بالا را به خاطر دارید که مقام معظم رهبری 20 شهریور سال 92 در دیدار با کارگزاران حج به آن اشاره کرده و نگرانی خود را از ترویج چنین نمودهایی از تشیع اعلام کردند . نمی دانم بعد از آن تاریخ به این فکر کردید که منظور رهبری از این جمله چه بود ؟ تشیع لندن و نیویورک دیگر چه صیغه ای است !!؟؟ حال این جریان سیاسی در پوست مذهب جا گرفته را با هم مرور می کنیم !!!

آیت الله سید محمد شیرازی فرزند بزرگ خاندان شیرازی ها بود که در کربلا مشغول به تحصیل و تدریس بود و اتفاقا حضور ایشان در کربلا همزمان شد با قیام حضرت امام (ره) بر علیه رژیم شاه در ایران و تبعید ایشان به نجف که در کربلا هم به مدت یک هفته توقف کردند و اتفاقا از استقبال خوبی نیز از سوی سید محمد شیرازی روبرو شد؛ ولی وقتی زمزمه هایی در مورد زعامت و رهبری شیعیان توسط امام خمینی (ره) به گوش آیت الله سید محمد شیرازی رسید ساز مخالفت با ایشان را کوک کرد و فریاد سر داد که رهبری و زعامت شیعیان حق من است و این در حالی است که استاد ایشان آیت الله یوسف حائری بارها اذعان داشت که سید محمد شیرازی [در حد مرجعیت نیست ] و حتی کار به جایی رسید که زعیم وقت شیعیان آیت الله خویی به مخالفت با ایشان بر خواست و کارهای او را شبهه ناک و دادن وجوهات به وی را غیر شرعی اعلام کرد و حتی سید محمد شیرازی بارها به طلاب ایرانی گفته بود که دست از مبارزه علیه رژیم شاه بردارید و این در حالی بود که خانه ایشان در کویت تبدیل به محل رفت و آمد نیروهای ساواک شده بود !!! آیت الله سید محمد شیرازی برادر کوچک تری داشت به نام آیت الله سید صادق شیرازی که در این عرصه از برادر بزرگ تر جلو زد و حتی بلند تر از او ساز مخالفت با نظام و انقلاب ایران را کوک کرد و علنا شروع به بدگویی در مورد نظام اسلامی در داخل و خارج کشور نمود
سال 1380 که آیت الله سید محمد شیرازی در سن 75 سالگی درگذشت این جریان که از قبل دشمنی خود با نظام و مسئولان آن را بارها اعلام کرده بود علی رغم اینکه مقام معظم رهبری سفارش کرده بودند ایشان را در حرم حضرت معصومه (س) دفن نمایند شروع به سوء استفاده از تشییع جنازه برادر کرده و آن را به یک میتینگ سیاسی تبدیل کردند که با مداخله نیروهای امنیتی جریان به اتمام رسید و جنازه در حرم دفن شد ولی از آن تاریخ تا مدت ها سید صادق شیرازی و همراهانش این قضایا را دستاویزی برای ضربه به نظام کرده بودند !!! جریان به اینجا ختم نشد و مثل اینکه جریان شیرازی ها قصد تخریب وجهه تشیع را داشتند و لذا شروع به افتتاح 13 شبکه ماهواره ای به نام های مرجعیت، شبکه جهانی امام حسین 3،2،1 ، الانوار ، بقیع و شبکه های دیگر کردند و در این شبکه ها علنا شروع به بدگویی نسبت به رهبری و مراجع معظم تقلید کردند و حتی کار به جایی رسید که در این شبکه و شبکه های طرفدار آنها [ مانند شبکه فدک که توسط طلبه نمایی به نام یاسر الحبیب در لندن مدیریت می شود که اتفاقا داماد برادر سید صادق شیرازی یعنی سید مجتبی شیرازی که متاسفانه ایشان هم در لباس روحانیت هستند، بود و این طلبه نمای جوان که داماد خانواده شیرازی ها بود به صورت علنی شروع به وهن مقدسات اسلامی نمود و به عایشه که نزد اهل سنت احترام خاصی دارد و وهن ایشان موجب تفرقه بین مسلمین خواهد شد کتابی را تحت عنوان « عایشه ، فاحشه » به چاپ رساند که موجب تهییج احساسات اهل سنت شد و کار تا جایی پیش رفت که یکی از علمای وهابی شیخ عبد العزیز آل الشیخ گفت: شکر خدا بعد از حرفهایی که یاسر الحبیب زد بسیاری از جوانان اهل سنت که تازه شیعه شده یا تمایل به شیعه شدن داشتند دوباره به مذهب حقه اهل سنت باز گشتند!!! و حتی این طلبه نمای جوان و داماد خانواده شیرازی ها کهسرویس های جاسوسی انگلیس او را از زندان های کشور کویت آزاد کرده بودند به مقام معظم رهبری و دیگر مراجع بارها فحش های رکیک و ناسزا گفت که البته پدر خانم ایشان یعنی آیت الله سید مجتبی شیرازی که برادر سید صادق شیرازی است نیز بارها این فحش ها را تکرار کرده است و در چند سال اخیر نیز شروع به پخش رساله عملیه خود !!!!!!! در میان مردم ایران کرده است ] برخی از کارهایی که موجب وهن تشیع می شد به عنوان شعائر حسینی مطرح شد.

سید صادق شیرازی [ نفر سمت راست ] به همراه آیت الله منتظری

از دیگر کارهای آیت الله سید صادق شیرازی ترویج قمه زنی و کارهای خلاف شعائر حسینی در شبکه های ماهواره ای تحت مدیرتش می باشد که حتی در ایام محرم کلیپ های بسیاری از قمه زنی که موجب وحشت مردم جهان از آئین مهربان شیعه می شود را ساخته و در این شبکه ها بارها و بارها پخش می کند و اتفاقا جایی را نیز خودش مخصوص قمه زنی ساخته است که امکانات فیلم برداری از این صحنه ها را دارد و البته یکی از کارهای بسیار بد و تفرقه انگیز ایشان نام گزاری هفته وحدت به نام « هفته برائت » در سایت خودش بود که با عکس العمل تند اهل تسنن روبرو شد و نزدیک بود که فتنه ای دوباره به پا شود که با هوشیاری مقام معظم رهبری و فتوای ایشان مبنی بر تحریم اهانت به مقدسات اهل سنت این غائله خاتمه یافت … اما سوال اینجاست !؟ هزینه ساخت برنامه برای هر یک از این شبکه های سیزده گانه بنابر گفته یکی از مسئولین این شبکه ها به نام آقای هدایتی، 95 هزار دلار در ماه است که با یک حساب سر انگشتی برای 13 شبکه چیزی بالغ بر 1 میلیون و 235 هزار دلار در ماه و بلکه بالاتر هزینه می شود و این در حالی است که حتی یک برنامه تبلیغاتی هم از این شبکه ها پخش نمی شود که بگوئیم از محل این تبلیغات کسب در آمد می کنند!! حال سوال اساسی اینجاست که این همه هزینه و پول از کجا و چه طریقی تأمین می شود ؟؟؟ که نتیجه گیری در مورد آن با توضیحات بالا کار چندان سختی نیست که آن را به عهده خود شما واگذار می کنم !!!! البته فعالیت های ایشان در جریان فتنه اسرائیلی – آمریکائی 88 برای براندازی نظام به علت کمبود وقت ناگفته ماند

 

راه رفتن صادق شیرازی بر روی حمام خون قمه زنان مقلد وی

 آیت الله سید صادق شیرازی قائل به مستحب بودن قمه زنی هستند بر خلاف بسیاری از علما که آن را جایز نمی دانند و اینکه ایشان در حال حاضر در یک جریان نرم و بسیار برنامه ریزی شده شروع به نفوذ در هیئات حسینی کرده و با بذل و بخشش پول های آنچنانی که معلوم است از چه منبعی است، بسیاری از هیئات را مورد غفلت قرار داده اند و شعار ایشان هم این است که هیئات نباید سیاسی شود چون در این صورت مردم از هیئات فرار می کنند در حالی که مطمئنا هر انسان عاقلی می داند که هر فردی که رو به سیاست آورده و از چند و چون کار سوال کند ماهیت این اشخاص را خواهد فهمید !!! و این هشداری است برای بچه هیئتی ها و همه مردم تا جلوی نفوذ این جریان را بگیرند که در حقیقت تخریب چهره اسلام و تشیع را نشانه رفته اند ….!!!

بیش از ۱۸ شبکهٔ ماهواره‌ای و ۳ شبکهٔ رادیویی، بصورت مستقیم یا غیر مستقیم توسط شیرازی و مقلدان وی در خارج از ایران اداره می‌شوند

یاسر الحبیب [ طلبه فحاش و لندن نشین ] داماد خاندان شیرازی ها

یاسر الحبیب هم نجسی است که دومی بعد از او نسلش هستند . او نیز به جرم ایجاد تفرقه و فتنه ابتدا در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دستگیر و سپس روانه زندان شد به واسطه بنگاه های حقوق بشری انگلیس و فرانسه آزاد شده و بلافاصله به لندن مهاجرت کرد در ان جا از دانشگاه لندن دکتری دریافت کرده و مرجع تقلید شد!!!

او نیز دارای شبکه ماهواره ای است .

اینها مفسد فی الارض هستند این ها نه شیعه اند نه سنی

 کلیپ های سخنرانی های این مجوس ها رو قبلا داشتم الان نمی دونم چه کردم و الا همین الان آپلود میکردم تا ببینید و قضاوت کنید حسش نیست بگردم و پیدا کنم و آپلود کنمشان .

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب آموزنده , شیعه شناسی , ,
تاریخ : چهار شنبه 15 مهر 1394
بازدید : 3096
نویسنده : .::چشم انتظار::.

 

ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺍﻛﺮﻡ (ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭ ﺁله ﻭ ﺳﻠﻢ) ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ:

ﺍﻱ علی! ﺷﻴﻌﻪ ﻱ ﺗﻮ، ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﺷﻜﺎﺭ ﻭ ﻧﻬﺎﻥ، ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﻣﻲ‌ﺗﺮﺳﻨﺪ.

 ﺍﻱ علی! ﺷﻴﻌﻪ ﻱ ﺗﻮ، کسانی هستند که [ﺩﺭ ﻗﻴﺎﻣﺖ] ﺩﺭ ﻃﻲ ﺩﺭﺟﺎﺕ، ﺍﺯ ﻫﻢ ﺳﺒﻘﺖ ﻣﻲ‌ﮔﻴﺮﻧﺪ، ﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﻣﻠﺎﻗﺎﺕ ﻣﻲ‌ﻛﻨﻨﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﺣﺴﺎﺑﻲ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ [ﻭ ﭼﻴﺰﻱ ﺑﺪﻫﻜﺎﺭ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ]

ﺍﻱ علی! ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺷﻴﻌﻪ ﻱ ﺗﻮ، ﻫﺮ ﺟﻤﻌﻪ، ﺑﻪ ﻣﻦ ﻋﺮﺿﻪ ﻣﻲ‌ﺷﻮﺩ، ﻣﻦ، ﺍﺯ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﻧﻴﻚ ﺁﻧﺎﻥ، ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﻲ‌ﺷﻮﻡ ﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﻧﺎﺷﺎﻳﺴﺖ ﺁﻧﺎﻥ، ﺍﺳﺘﻐﻔﺎﺭ ﻣﻲ‌ﻛﻨﻢ.


 ﺑﺤﺎﺭ ﺍﻟﺎﻧﻮﺍﺭ 68: 41.



:: موضوعات مرتبط: ائمه , مطالب آموزنده , شیعه شناسی , ,
:: برچسب‌ها: شیعه علی(ع) , شیعه , ,
تاریخ : شنبه 11 مهر 1394
بازدید : 2578
نویسنده : .::چشم انتظار::.

 

ﺭﻭﺯﯼ ﻋﺎﻟﻤﯽ ﺳﻨﯽ ﺑﻪ ﻋﻼﻣﻪ ﺍﻣﯿﻨﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﺯ ﻣﻨﺒﺮ پایین ﻣﯽ آﻣﺪ، ﮔﻔﺖ: ﺷﻤﺎ ﺷﯿﻌﻪ ﻫﺎ ﺑﻪ ﻋﻠﯽ ﻏﻠﻮ می کنید ﻭ ﺍﻭ ﺭﺍ ﯾﺪﺍﻟﻠﻪ می گویید!
ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﻋﻼﻣﻪ ﺍﻣﯿﻨﯽ پاسخ داد: ﺍﮔﺮ ﻋﻤﺮ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﻗﺒﻮﻝ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
عالم سنی ﮔﻔﺖ: ﺳﺨﻦ ﻋُﻤﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ ﺣﺠﺖ ﺍﺳﺖ.

 

 



ﻋﻼﻣﻪ، ﺳﺮﯾﻊ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺘﺐ ﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﻭ ﺻﻔﺤﻪ ﺍی ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺣﺪﯾﺚ ﺩﺭ آﻥ ﺑﻮﺩ:
ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺮﺩﯼ ﺑﻪ ﻃﻮﺍﻑ ﮐﻌﺒﻪ ﺍﺷﺘﻐﺎﻝ ﺩﺍﺷﺖ؛ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﻥ ﺟﺎ ﺑﻪ ﺯﻥ ﻧﺎﻣﺤﺮﻣﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﺎﻣﺸﺮﻭﻋﯽ ﮐﺮﺩ و ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻝ ﺩﯾﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺩﺳﺖ، ﺿﺮﺑﻪ ﺍﯼ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺯﺩ ﻭ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻣﺠﺎﺯﺍﺕ ﮐﺮﺩ. ﺍﻭ ﻫﻢ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻧﺰﺩ ﻋﻤﺮ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﮔﻔﺖ.
ﻋُﻤﺮ بن الخطّاب به او ﮔﻔﺖ: ﻗَﺪ ﺭَﺍﯼ ﻋَﯿﻦُ ﺍﻟﻠّﻪِ ﻭَ ﺿَﺮَﺏَ ﯾَﺪُ ﺍﻟﻠّﻪ (ﭼﺸﻢ ﺧﺪﺍ ﺩﯾﺪ ﻭ ﺩﺳﺖ ﺧﺪﺍ ﺯﺩ).

آﻥ ﻋﺎﻟﻢ ﺳﻨﯽ مات و ﻣﺒﻬﻮﺕ ﺷﺪ...



 منابع:
 ﺍﻟﻨﻬﺎﯾﻪ ﺍﺑﻦ ﺍﺛﯿﺮ ﻋﺒﺪﺍﻟﺮﺯﺍﻕ، ﺝ10، ﺹ410.
 ﮐﻨﺰ ﺍﻟﻌﻤﺎﻝ، ﺝ5، ﺹ462.
 ﻣﺪﯾﻨﻪ ﺩﻣﺸﻖ، ﺝ17، ﺹ42.
 ﺟﻮﺍﻫﺮ ﺍﻟﻤﻄﺎﻟﺐ، ﺝ1، ﺹ 199.
 ﺟﺎﻣﻊ ﺍﻻﺣﺎﺩﯾﺚ، ﺝ26، ﺹ29.
 ﺟﺎﻣﻊ ﻣﻌﻤﺮ ﺑﻦ ﺍﻟﺮﺍﺷﺪ، ﺝ1، ﺹ144.




:: موضوعات مرتبط: ائمه , مطالب آموزنده , شیعه شناسی , ,
:: برچسب‌ها: Imam Ali , امام علی(ع) , یدالله , عمر , ,
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394
بازدید : 2893
نویسنده : .::چشم انتظار::.

ویژه خواهران و برادران اهل سنت - بسیاری از ما انسان ها گاهی خطا میکنیم و خود را معصوم نمیدانیم و قائل به ممکن الخطا بودن انسان ها هستیم . خوب این انسان خطاکار گاهی اوقات در منجلاب گیر میکند تنها راه خروجش را درگاه خداوند متعال میبیند زیرا که فطرت انسان خداجویی است . و راه ورود و خروج از همه چیز خدا است . پس به سوی او حرکت میکند. اما مشکلش که حل شد خدا فراموش می شود و دوباره خطا میکند . اما آیا باز آبرویی نزد خدا دارد ؟

خداوند میگوید اگر هزار بار توبه شکستی باز به سوی من بیا . او ارحم الراحمین است . هرچند بار که توبه شکستی باز به سوی او می روی اما پای رفتن نداری شرمنده و خجلی ، چه میکنی؟ 

درخانواده وقتی خطایی میکنی به عنوان مثال میگویی به مادر بگویید مرا حلال کند ببخشد . به پدر بگویید منظوری نداشتم . به خواهرم بگویید خوشبختیش آرزویم است . به برادرم بگویید شرمنده اش هستم همیشه. اما چرا خودت این ها را نمیگویی ؟ چرا واسطه ؟؟؟

وقتی میخواهی جای بزرگی بروی با شخصی می روی که آن بزرگ را بهتر و بیشتر از تو می شناسد و حرمت و عزت و آبرویی جای او دارد و این ها همه طبیعی است این ها همه ذاتی و فطری است

پس ایرادی به توسل و شفاعت نمی توان گرفت در تاریخ نمونه بسیار داریم به عنوان مثال:

قال رسول اللَّه‏ صلى الله علیه وآله وسلم : «یشفع یوم القیامة. الانبیاء ثم العلماء ثم الشهداء». (سنن ابن ماجه / 2 / 1443)

 

 عوامل شفاعت‏


 الف -
سجده‏ ى زیاد؛ قال رسول اللَّه‏ صلى الله علیه وآله وسلم : «... فاعنىّ بكثرة السجود».


 شخصى از پیامبر درخواست شفاعت كرد، حضرت فرمود مرا كمك كن به اینكه سجده زیاد انجام دهى. (مسنداحمد/500/3)


 ب -
یادگیرى قرآن كریم؛ قال رسول اللَّه ‏صلى الله علیه وآله وسلم : «تعلّموا القرآن فانّه شافع لاصحابه یوم القیامة». 


 قرآن را یاد بگیرید، زیرا در قیامت براى اصحاب خود شفاعت مى‏كند . (مسند احمد / 5 / 251)

 



:: موضوعات مرتبط: شیعه شناسی , ,
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394
بازدید : 3251
نویسنده : .::چشم انتظار::.

ویژه خواهران و برادران اهل سنت - قیاس طبق نظر علمای بزرگ اهل سنت مورد پذیرش است و این که از علم قیاس ( مقایسه کردن ) یا از علم تمثیل ( مثال زدن ) استفاده شود در بیان موضوعات و شرح و بسط و توضیح مسائل وارده جایز معتبر است.

استفاده از قیاس صحیح پس از روشن شدن علت میان اصل و فرع و نبود فرق آشکار و مخفی و معارض معتبر هیچگونه اشکالی به آن وارد نیست. چنان که ابن تیمیه رحمه الله علیه در (( رساله القیاس )) صفحه (10) می گوید : " قیاس یک واژه کلی است که شامل قیاس صحیح و قیاس فاسد می شود و قیاس صحیح در شریعت اعتبار دارد. "

شاگرد ایشان ابن قیم جوزی رحمه الله علیه در (( اعلام الموقعین )) جلد یک صفحه ( 120 ) می گوید: " اصحاب پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در مورد استدلال از قیاس ، اتفاق نظر داشتند . قیاس یکی از قواعد شریعت به شمار میرود و هیچ فقهی از آن بی نیاز نخواهد بود . "

ابن عبدالبر در کتاب ارزشمند خود (( جامع البیان العلم و فضله )) جلد 2 صفحه (172)  می گوید: " ای برادر ! بر تو است که اصول را فراگیری و به آن توجه کافی نمایی چرا که هرکس به احکام صریح قرآن و سنت اهتمام بورزد و از سخنان فقها نیز در راه اجتهاد و تفسیر کلمات و جملات مشترک المعنی کمک بگیرد البته از هیچ کدام ز آنان کورکورانه تقلید ننماید و به بهانه این که گذشتگان بر سنت اشراف داشته و همه چیز را گفته اند دست از تحقیق بر ندارد بلکه همانند آن ها به تحقیق و بررسی بپردازد و در پی فهم مسائل بوده و خود را مرهون آنان به خاطر افاداتشان دانسته از آنان به خاطر اینکه اکثر سخنانشان درست بوده است قدردانی نماید و آن ها را از لغزش معصوم نپندارد ( همانطور که خودشان نیز خود را چنین نپنداشته اند ) به راستی چنین کسی موفق و راهرو سلف صالح و پیرو سنت پیامبر و اصحاب بشمار می رود

اما کسی که پا فراتر نهد و به خود زحمت تحقیق در مورد سخنان فقها نداده ، از آنچه ذکر کردیم اعراض نماید و با رای خویش به مبارزه با اصول ثابت بپردازد و آن ها را با مقیاس ذهن خود بسنجد پس خود گمراه شده ، دیگران را نیز به گمراهی خواهد کشاند و نیز کسی که همه این ها را نادیده گیرد و بدون علم مبادرت به صدور فتوا نماید کورتر و گمراه تر است . "

***************

فماذا بعد الحق الا الضلل 

بعد از حق چیزی جز گمراهی نیست 

سوره یونس آیه 32

حالا بزرگواری که وبلاگ زده ای و دوره راه می افتید که ملت رو ارشاد کنی ابتدا به حرف علمای خودت توجه کن ، یاد بگیر بیاموز بعد کل این ملت در خدمت شما

با یک کلاس مکتب رفتن عالم نمی توان شد 

 

 



:: موضوعات مرتبط: شیعه شناسی , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394
بازدید : 2558
نویسنده : .::چشم انتظار::.

با خود فکر کردم وگفتم :آیا خدایی که حضرت خضر و عیسی را زنده نگه دارد نمیتواند فرزند پیغمبر خاتمش را که سرور همه انبیا و جن وانس است نگه دارد.پس خدایی که آدمی را از قطره ی آب خلق کرده ،مطمئنا این کار برایش سهل و آسان است و شکی در آن نیست

                                                                           این خاطره ادامه دارد......................

 

برگرفته شده از sookhte.blog.ir

 

خاطره بخش 1 رو در ادامه مطلب بطور کامل بخونید حتما...


:: موضوعات مرتبط: شیعه شناسی , ,
:: برچسب‌ها: آنگاه شیعه شدم , تشیع , پیامبراکرم , امام علی , شافعی , حنبلی , حنفی , مالکی , امام زمان , حضرت عیسی ,
تاریخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394
بازدید : 2661
نویسنده : .::چشم انتظار::.

در حج سال1381،ده میلیون و 685هزار جلد کتاب به 20 زبان زنده دنیا که غالبا برضد شیعه بوده از سوی دولت سعودی در میان زائران خانه خدا،پخش شده است.

 

روزنامه عکاظ،به تاریخ 81/11/9به نقل از مجله میقات،شماره 43،صفحه198

برای خواندن تعدادی از دروغ پردازی های وهابیت نسبت به شیعه به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید



:: موضوعات مرتبط: شیعه شناسی , ,
:: برچسب‌ها: دروغ , شیعه , وهابیت , کتاب , امام خمینی , عده , یهود , ,
تاریخ : یک شنبه 21 تير 1394
بازدید : 2753
نویسنده : .::چشم انتظار::.

 

بنی اسرائیل به هفتادو یک گروه و نصارا به هفتادودو گروه تقسیم شدند،

 

وامت من به هفتادوسه فرقه تقسیم میشوند

که همه آنها به جز یک فرقه در آتش دوزخ خواهند بود.*

تعجب آور است که هر گروه و دسته ای مدعی است که تنها خودش برحق است ،درحالیکه در ذیل روایت آمده که:صحابه پرسیدند ،آنها(اهل نجات)کدامند؟فرمود:«آن راهی که من ویارانم برآن هستیم».آیا گروه یا دسته ای هست که خود را متمسک به به کتاب وسنت نداند؟وآیا گروهی هست که  ادعایی غیرازاین داشته باشد؟اگر این معنا از جنابان(امام ابوحنیفه)یا(امام مالک)یا(امام شافعی)یا (امام احمد حنبل)پرسیده شود ،آیا هیچ کدام از آنها ادعایی غیر از ادعای تمسک به قرآن و سنت واقعی پیامبردارند؟

*سنن دارمی ،ج2،ص241،باب افتراق هذه الامه/سنن ابن ماجه ،ج2،ص1322،ح3992،باب افتراق الامم/سنن ترمذی ،ج4،ص135،باب افتراق هذه الامه،ح 2779

 



:: موضوعات مرتبط: شیعه شناسی , ,
:: برچسب‌ها: امت پیامبر , هفتادوسه فرقه از امت پیامبر , ,
تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
بازدید : 5902
نویسنده : .::چشم انتظار::.

سلام این مطالب برگرفته از کتاب آنگاه شیعه شدم مرتضی صلواتی است..محقق این کتاب فردی از اهل تسنن که شافعی بودند ،هستند که این کتاب نتیجه سه سال تحقیقاتشون هست.امیدوارم ایشون از اینکه من کتابشون رو درفضای مجازی نشر دادم دلگیر نشن و بذارن بحساب ادامه رسالتشون تو این راه..

خواهشا بدون هیچگونه تعصبی فقط تا پایان این کتاب مارو همراهی کنید و اگر براتون سوال یا ابهامی پیش اومد برید وخودتون هم کمی تحقیق کنید....

برای اینکه شایدکل مقدمه  از حوصله افراد خارج باشه فقط چند حدیثی رو از مقدمه کتاب نقل میکنم

پیامبر اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم)فرمود:بعد از من امت به هفتادوسه فرقه تقسیم خواهد شد و تنها یک فرقه از آنها اهل نجات خواهد بود.1

 

پیامبر اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم):کسی که خداوند بر او منت گذاشته ،معرفت و ولایت اهل بیت (علیهم السلام)مرا به او عنایت کند ،تمام خوبی ها را برای او جمع نموده است.2

 

حاکم در مستدرک نقل میکند،که پیامبر اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم)فرمود:به تحقیق که مثل اهل بیتم در میان شما، مانند کشتی نوح (علیه السلام)است،هر کس بر آن سوار شود ،رستگار شده ،هرکس از آن دوری جوید ،غرق وهلاک خواهدشد.3

 

بیش از هفتاد منبع معتبر از اهل تسنن این حدیث را در مورد خلافت بلافصل امام علی(علیه السلام)نقل کرده اند:به درستی که علی از من است ومن هم از اوهستم وامام وسرپرست تمام مومنان بعد از من است4

 

امام شافعی رهبر فرقه ی شافعیه از اهل تسنن میگوید:اگر مرتضی علی (علیه السلام)حقیقت حال وباطن امر خویش را ظاهر سازد،مردم کافر میشوند،زیرا همه به شبه خدایی نزد او به سجده می افتند ،از فضل و منقبت او همین بس که درباره او بعضی شک کرده اند که آیا از خداست یا از خلق؟5


منابع:

1-مستدرک حاکم ،ج1،ص128؛سنن ترمذی ،ج5،ص26؛مسند احمدبن حنبل،ج2،ص332؛سنن ابن ماجه ،کتاب الفتن،ج 2،حدیث 3993.

2-بشاره المصطفی،ص176

3-مستدرک حاکم،ج3،ص151

4-علامه ابن حجرعسقلانی،الاصابه،ج2،ص503؛علامه ابن عساکر ،تاریخ ابن عساکر ،ج12،ص108؛سنن بیهقی ،ج8،ص5؛مسند طیالسی ،ص 829؛علامه ابن اثیر،جامع الاصول ،ج9،ص470؛ترمذی ،سنن ترمذی،ج5،ص591؛حاکم مستدرک ،ج3،ص100؛ابن حبان ،صحیح ابن حبان،حدیث 2203؛علامه کشفی ،مناقب مرتضویه ،ص2174؛علامه بیهقی ،سنن الکبری،ج8،ص 5؛احمدبن حنبل ،مناقب،ج1،ص215و....

5-سراج،محمد ابراهیم،امام علی (علیه السلام)خورشید بی غروب،ص270.

 ....................................

فقط یک نکته ،اونم اینکه این متن توسط صاحب این وب نوشته نشده..

فرد دیگه ای زحمتشو کشیده منم کپی کردم

و به اصرار خودشون ، بدون ذکر منبع گذاشتم

بهمه توصیه میکنم که کلش رو بخونیم و اطلاعاتمونو درمورد شیعه و سنی بیشترکنیم..



:: موضوعات مرتبط: شیعه شناسی , ,
:: برچسب‌ها: آنگاه شیعه شدم , تشیع , پیامبراکرم , امام علی , شافعی , حنبلی , حنفی , مالکی ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

✿ مقام معظم رهبری: اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم،رییس فضای مجازی کشور میشدم! رایانه ها و فضای مجازی و سایبری که الان در اختیار شماست، اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید ،میتوانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که شما را نمیشناسند ،برسانید! این فرصت فوق العاده ای است؛ مبادا این فرصت را ضایع کنید ! اگر ضایع شد خداوند متعال از من و شما روز قیامت سوال خواهد کرد! 1391/7/20 ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ مشکل کارهای ما اینه که برای رضای همه کار میکنیم،جز خدا"شهیدابراهیم هادی" ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ شهادت تیر و ترکش نیست؛آنروز که خدا را باهمه چیز و در همه جا دیدیم و نشان دادیم،شــــــهـــیــــد شده ایم ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ در زمین عشـــقـــی نیست که زمینت نزند،آســمــــان را دریاب ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ تنها و تنها خــــــداست که می ماند

:: همسفر ::

پرواز تا خدا

پرواز تا خدا

کمک به سازمان خيريه محک

چاپاربلاگ

˜ãíä ãÈÇÑÒå ÈÇ ÇåÇäÊ ˜ääϐÇä Èå ÇãÇã Úáí ÇáäÞí Ú

اسلام زیباست

یاوران حضرت مهدی عج