آرمــــــــــــــــاگـــــــــــــدون / 5


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 1 مرداد 1395
بازدید : 1081
نویسنده : .::چشم انتظار::.

این قسمت 
 
 ب ) صهیونیسم مسیحی:


 اصول و مبانے جریان مبلغان انجیل در آمریڪا و انگلیس حمایت همه جانبه عقیدتے و سیاسے از صهیونیسم میباشد . آنها خود را مسیحیان دوباره تولد یافته میدانند ڪه معتقدند فقط خود اهل نجات خواهند بود و دیگران هلاڪ خواهند شد . تعصب این مسیحیان صهیونیسم بیش از صهیونیسمهاے یهودے مقیم اسرائیل و آمریڪا میباشد . مطابق اعتقادات آنها حوادثے باید بوسیله ے پروتستانها بوقوع بپیوندد تا مسیح دوباره ظهور نماید و پیروان این مڪتب وظیفه ے دینے دارند براے تسریع در عملے شدن این حوادث ڪوشش نمایند . این حوادث عبارتند از : 
 
 1 _ یهودیان از سراسر جهان باید به فلسطین آورده شوند و ڪشور اسرائیل در گستره اے از رودخانه ے نیل تا رودخانه ے فرات بوجود آید و یهودیانے ڪه به اسرائیل مهاجرت نمایند اهل نجات خواهند بود .
 2 _ یهودیان باید دو مسجد اقصے و صخره در بیت المقدس را منهدم ڪنند وبجاے این دو مسجد مسلمانها ، معبد بزرگ را بنا نمایند ( از سال 1967 تا بحال دو مسجد اقصے و صخره بیش از صد بار مورد حمله یهودیان و مسیحیان صهیونیست قرار گرفته است .)
 3 _روزیڪه یهودیان مسجد اقصے و صخره را منهدم ڪنند ، جنگ نهایے مقدس ( آرماگدون ) به رهبرے آمریڪا و انگلیس آغاز شده ، در این جنگ جهانے تمام جهان نابود خواهد شد.
 4 - روزیڪه ڪه آرماگدون آغاز شود تمام مسیحیانِ پیرو این مڪتب ، مسیح را خواهند دید و توسط یڪ سفینه ے عظیم از دنیا به بهشت منتقل میشوند از آنجا همراه با مسیح ، نظاره گر نابودے جهان و عذاب سخت در این جنگ مقدس خواهند بود . 
 5 _ در جنگ آرماگدون زمانیڪه ضد مسیح ( دجال ) در حال دستیابے به پیروزے است ، مسیح همراه این مسیحیان در جهان ظهور خواهد ڪرد و ضد مسیح را در پایان این جنگ مقدس شڪست میدهد و حڪومت جهانے خود را به مرڪزیت بیت المقدس برپا خواهند ساخت و معبدے ڪه بجاے مسجد الاقصے و صخره در بیت المقدس ساخته میشود محل حڪومت جهانے مسیح خواهد بود .
 6 - دولت صهیونیستے اسرائیل با ڪمڪ آمریڪا و اسرائیل ، مسجد اقصے و مسجد صخره را نابود خواهد ڪرد و معبد بزرگ بدست آنان ساخته خواهد شد و این رسالت مقدس به عهده ے آنان میباشد.
 7 - این حادثه پس از سال 2000 میلادے حتما اتفاق خواهد افتاد .
 8 _ قبل از آغاز جنگ آرماگدون ، رعب و وحشت جامعه ے آمریڪا و اروپا را فرا خواهد گرفت.
 9 - قبل از ظهور دوباره ے مسیح ، صلح در جهان هیچ معنے ندارد و مسیحیان براے تسریع در ظهور مسیح باید مقدمات جنگ آرماگدون و نابودے جهان را فراهم نمایند .





:: موضوعات مرتبط: مهدویت , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: آرماگدون , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








✿ مقام معظم رهبری: اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم،رییس فضای مجازی کشور میشدم! رایانه ها و فضای مجازی و سایبری که الان در اختیار شماست، اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید ،میتوانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که شما را نمیشناسند ،برسانید! این فرصت فوق العاده ای است؛ مبادا این فرصت را ضایع کنید ! اگر ضایع شد خداوند متعال از من و شما روز قیامت سوال خواهد کرد! 1391/7/20 ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ مشکل کارهای ما اینه که برای رضای همه کار میکنیم،جز خدا"شهیدابراهیم هادی" ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ شهادت تیر و ترکش نیست؛آنروز که خدا را باهمه چیز و در همه جا دیدیم و نشان دادیم،شــــــهـــیــــد شده ایم ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ در زمین عشـــقـــی نیست که زمینت نزند،آســمــــان را دریاب ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ تنها و تنها خــــــداست که می ماند

:: همسفر ::

پرواز تا خدا

پرواز تا خدا

کمک به سازمان خيريه محک

چاپاربلاگ

˜ãíä ãÈÇÑÒå ÈÇ ÇåÇäÊ ˜ääϐÇä Èå ÇãÇã Úáí ÇáäÞí Ú

اسلام زیباست

یاوران حضرت مهدی عج